25 September 2007

Lahirnya Blog Baru

Bismillah...


Mungkin ramai yang mempersoal, kenapa harus diwujudkan laman baru sedangkan yang sudah tersedia masih terabai? Tidak kurang juga yang akan bertanya, adakah sanggup untuk aku memberikan komitmen kepada laman baru ini? Kalau satu sudah tak dapat dijaga, masakan nak jaga dua!

Aku punya jawapan sendiri! Itu kehendak dan jawapan aku. Aku sudah jenuh mengubahsuai dan 'mencantikkan' (kononnya) blog laman aku dahulu. Kali terakhir aku menjenguk dan cuba mengubahsuai laman itu membuatkan aku betul-betul fade-up dan hampir-hampir give-up! Pengalaman yang mengerikan buat aku.

Aku masih ingat soalan Ashfa ku; bila nak wujudkan blog kita? Ini salah satu tujuan aku. (Jangan marah)


Kini aku mula mencelikkan mata bahawa membina laman yang bagus adalah bukan satu perkara yang senang! Aku akan cuba untuk menyahut cabaran itu. Aku cuba!

25 September jam 2.00 pagi, aku telah melahirkan al-Qadiri v3.1 atau dalam istilah lain, versi BETA. Aku akan cuba untuk membangunkan dan meningkatkan mutu berbanding laman sebelum ini.

Beberapa perubahan yang akan kubawa kali ini; type setting and formating dan cuba untuk tidak mencampurkan bahasa. Hantaran ini dikecualikan. :)

Nantikan kemunculan al-Qadiri v4.0!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home